Klacht: Klanten service

op 30 juli 2016 over Lotto in de categorie Loterijen

13 juli j.l kwam ik er achter dat de lotto nog steeds geld van mijn rekening afschreef nadat ik mijn pakket te februari heb opgezegd telefonisch.
Nogmaals gebeld en wederom mijn pakket opgezegd en geprobeerd een klacht in te dienen hierop kreeg ik weinig tot geen medewerking van de dame die mij ‘hielp’. ik liet een bericht op Facebook achter hier over en hier werd snel op gereageerd en mij ‘beloofd’ binnen 10 werkdagen op terug te komen. Nou is het 30 juli en geen telefoontje..ik contact opnemen via de Facebook Chat met de Lotto hier op werd geantwoord dat ik een mail zou hebben ontvangen op 20 juli.

Ik mijn mail nakijken geen mail van de Lotto! nou word er dus beweerd dat er contact met me is opgenomen terwijl dit niet word waargemaakt erg slechte zaak van de Klantenservice.. dit is echt ongehoord als de klachten afdeling zelfs verzuimt zich aan de afspraak te houden dan is het einde zoek lijkt mij.

Ik verwacht nu echt op hele korte termijn contact !

volledige restitutie vanaf februari

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Lotto

11 maanden geleden - Er is telefonisch contact opgenomen met deze speler. Onze reactie van 20 juli 2016 bleek te zijn verzonden naar een onjuist e-mailadres. Excuus hiervoor aangeboden. Er was geen diepgaand onderzoek mogelijk omdat er alleen beschikking was over een telefoonnummer. Dit heeft geen resultaat opgeleverd. Met speler afgesproken dat er onderzoek naar ons telefoonnummer wordt verricht in zijn gesprekshistorie van januari - februari, waarna opnieuw contact zal plaatsvinden voor verdere afhandeling.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 01 augustus 2016 om 10:32 geantwoord