Mijn Klacht:
13 juli j.l kwam ik er achter dat de lotto nog steeds geld van mijn rekening afschreef nadat ik mijn pakket te februari heb opgezegd telefonisch.
Nogmaals gebeld en wederom mijn pakket opgezegd en geprobeerd een klacht in te dienen hierop kreeg ik weinig tot geen medewerking van de dame die mij ‘hielp’. ik liet een bericht op Facebook achter hier over en hier werd snel op gereageerd en mij ‘beloofd’ binnen 10 werkdagen op terug te komen. Nou is het 30 juli en geen telefoontje..ik contact opnemen via de Facebook Chat met de Lotto hier op werd geantwoord dat ik een mail zou hebben ontvangen op 20 juli.
Ik mijn mail nakijken geen mail van de Lotto! nou word er dus beweerd dat er contact met me is opgenomen terwijl dit niet word waargemaakt erg slechte zaak van de Klantenservice.. dit is echt ongehoord als de klachten afdeling zelfs verzuimt zich aan de afspraak te houden dan is het einde zoek lijkt mij.
Ik verwacht nu echt op hele korte termijn contact !
Gewenste Oplossing:
volledige restitutie vanaf februari
