Klacht: Klantbehandeling Roka Haarlem

op 26 januari 2014 over Roka Bruidsmode in de categorie Bruids- en avondkleding

1. Slecht ontvangst.
Wij hadden om 09.30 uur een afspraak en waren uiteraard op tijd aanwezig (09.20 uur). Een personeelslid deed de deur open en deelde mede dat wij nog 10 minuten moesten wachten….IN DE REGEN?? Pas toen ik meerdere malen op stellige toon aangaf dat ze ons niet buiten kon laten staan…en het personeelslid in eerste instantie nog tegenstribbelde maar zag dat het menes was…liet ze ons bij hoge uitzondering binnen.
2. Slechte koffie.
De koffie die werd geserveerd was vreselijk. Wij hebben onze koffie na 1 slok allemaal laten staan.
3. Koud.
De winkel was koud, verwarming stond nog niet aan. Pas op ons verzoek werd de verwarming aangezet. We zaten onder een blower die uiteraard eerst de kou uit het systeem blies, waardoor wij in 1x een koude-luchtval kregen te verwerken….
4. Internet deed het niet.
Wij hebben op onze persoonlijke pagina de pakken online geselecteerd welke wij wilde passen. Het internet deed het niet en daarmee was het eigenlijk af. Op aandringen van ons is iemand van de ICT gebeld, welke ik (klant) zelf aan de lijn kreeg om mijn wachtwoord te geven. De ICT-er kreeg inderdaad voor elkaar om mijn geselcteerde pakken dor te sturen naar het filiaal welke ze ook uitprintte….IN ZWART WIT?? Hier konden we niet vanaf lezen om welke pakken het nu exact ging.
5. Pak gezien op de beurs.
Op aangeven van personeel op de beurs hebben wij een foto gemaakt van het ‘kaartje’ wat aan het pak hing, welke zowel de toekomstige bruid en bruidegom mooi vonden. Bij het laten zien van de foto (van het kaartje) werd medegedeeld dat ze er in het filiaal niets mee konden. op aandringen van ons is het hoofdkantoor gebeld om uit te zoeken om welk pak het exact ging.
6. Pakken waren van zeer slechte kwaliteit.
Revers en achterzijde pakken waren ‘rullig”en er zaten deuken op posities wat strak hoort te zijn. Het antwoord was dat de pakken te krap gehangen waren, terwijl duidelijk was dat die “rullen”en deuken er nimmer meer uit zouden gaan.
7. Pak op maat maken.
De broek welke ik als bruidegom diende aan te doen was veel te groot. Bij onze vraag of je bij het pasmaken niet het complete model eruit zou halen was het antwoord:”Onze coupeuzes hebben al 35 jaar ervaring, dus die weten gerust wat ze doen”…..Erg klantvriendelijk, not!

Wij hebben ‘halverwege’ de afspraak maar aangegeven dat we wilden stoppen met passen omdat we erg ontevreden waren. Uiteraard hebben wij feedback gegeven aan het personeelslid, waarbij het ontvangst werd afgedaan als:”We mogen simpelweg niet eerder mensen ontvangen dan half 10”. Toen we zeiden dat mensen graag op tijd wilden komen en dus op voorhand circa 10 minuten voor aanvang van de afspraak aanwezig wilde zijn…het dus standaard was dat mensen buiten moeten wachten. Volgens het personeelslid was dit van hoger hand opgelegd!!!! Vervolgens hebben wij nog een tip gegeven: Zorg dat het personeel gewoon om 09.00 uur aanwezig is, de verwarming is aangezet, de goede koffie gereed is gemaakt etc. zodat klanten gewoon om 09.15 ontvangen kunnen worden. Als dat niet kan, verzet de afspraken dan een kwartier!!!! dus vanaf 09.45 ipv direct bij opening.

Het moge duidelijk zijn dat wij nooit meer bij Roka komen en hopen dat Roka onze klachten als positieve kritiek beschouwd zodat de andere klanten wel als KLANT behandeld kunnen worden.

Excuus vanuit Roka

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roka Bruidsmode

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roka Bruidsmode nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mosselaar