Klacht: Klant onvriendelijkheid.

bax gerrie op 18 november 2017 over Van Haren in de categorie Schoenenwinkels

Filiaal van haren zwanenveld nijmegen. Mijn kleinzoon heeft fila schoentjes 3 weken 4 keer aangehad zien er niet uit laag op neuzen is eraf. Vorige week een vrouw met zelfde klacht mocht nieuwe schoenen uitzoeken.Ik zei tegen de verkoopster mijn kleinzoon zijn schoenen zien er ook zo uit zei zei kom er ook maar mee terug. Dus vandaag heb ik dat gedaan zei de verkoopster zeer denigrerend je kleinzoon zal wel in de buggy met zijn voeten over de grond gaan hier doe ik niks mee. Ik legde uit van die andere mevrouw zegt zei de zolen waren los een leugen want ik heb ze in de hand gehad zij was in geen velden of wegen te bekennen.Ze behandelde mij als een stuk vuil en daar pas ik voor die snotterd wat denkt ze wel. Dus ik ging zie ik ze lachen achter de toonbank Ben er later naar terug gegaan en vroeg waar kan ik een klacht tegen klantonvriendelijkheid indienen zegt zei bij mij ik ben de manager. Ik zei dan zoek ik het wel hogerop ik vroeg haar naam maar die weigerde ze te geven. Ze zei je moet maar doen wat je niet laten kunt. Fijne manager onbeschoft persoon Ik denk daar niet alleen zo over ik heb al meerdere klachten gehoord over haar ze voelt zich heel wat. Van die onbeschoftheid ben ik niet gediend. Door ergernis ben ik ook mijn geduld verloren. In afwachting op reactie gegroet J Bax

Dat ik ook andere schoentjes mag uitzoeken want er werd niet gezegd dat het synthetisch was en zo snel kapot zou gaan toen ik ze kocht. Ben bereid om er geld bij te leggen. En misschien een optie ontslag voor de dame in kwestie ze is totaal ongeschikt voor de winkel.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Haren

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Haren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door