Klacht: klant onvriendelijke afdelingshoofd

op 09 juli 2012 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

afgelopen vrijdag was ik bij la place in v&d arnhem ik koop daar altijd mijn broden heerlijk .het party brood kost 2.95 maar nu ineens 4.00 na het afrekenen kwam ik daar achter ik vroeg aan het meisje bij de kassa hoe dat kwam en zij zei mijn baas zegt dat ik weet het niet goed omdat ik normaal hier niet sta. vervolgens heb de man opgezocht hij zei u heeft het al betaald en de knop van de kassa geeft het aan de toon van praten is super onvriendelijk in de tussen tijd zijn er 3 klanten weggelopen omdat het brood zo duur was ik ben terug gegaan naar de kassa meneer simon mage bleef zitten in de koffie hoek hij had een gesprek met personeel ook al fout en heb samen met het meisje gekeken en in de kassa staat 2.95 ik weer terug naar s.magee hij zei daar bent u weer u vind mij toch een nare man ik leg het uit en met veel moeite staat hij op vervolgens pakt hij het geld uit de kassa zonder iets tegen het personeel te zeggen en verzoekt mij om hem niet meer te storen ik heb de bon daar gelaten zodat er geen kassa te kort is bij navraag bij vast personeel blijkt dat er meer van dit soort voorvallen zijn deze man is totaal niet geschikt voor de horeca sector zelf werk ik er al 30 jaar in vandaar .dit gaat klanten kosten het is dat de produkten goed zijn en het personeel vriendelijk maar anders kwam ik er niet meer vr gr l. sarikus

ga praten met het personeel op de vloer en met hem

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van La Place beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door gelevogel