Klacht: Klant onvriendelijk en € 80,00 kwijt voor geen gebruik van diensten

op 07 februari 2018 over Parship in de categorie Datingsites

Beste mevrouw, meneer,

Ik wilde op proef kennis maken met Parship. De inschrijving was voorspoedig verlopen maar het afmelden is zeer teleurstellend. Wegens de plotselinge ziekte van mijn moeder had ik geen tijd om mijn te verdiepen in de profielen en degene die ik voorbij heb zien komen waren geen match. Dit was een reden voor mij om op te zeggen en mij te beroepen op mijn herroepingsrecht. Ik was zeer verbaasd over de reactie die terug kreeg. Wat blijkt dat ik ook nog een analyse van partnerschaps-persoonlijkheid pakket heb afgenomen waar kosten voor in rekening wordt gebracht. Ik weet niet eens wat het is en ik voel me misleid. Als ik had geweten dat deze bedragen in rekening zouden worden gebracht had ik mezelf niet eens aangemeld. Na verschillende berichten te hebben verstuurd waar ik begrip vraag en of Parship wat flexibeler met een klant kan omgaan, werd ik elke keer gewezen op artikel 6, artikel 10 en de algemene voorwaarden. De berichten werden ook steeds onvriendelijker. Inmiddels heb ik een aanmaning binnen gekregen en bedreiging van een incassobureau. Dat een bedrijf op deze manier geld wilt verdienen vind ik echt niet kunnen. Gezien ook de andere berichten op deze site.

Ik wil gewoon mijn geld terug.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 08 februari 2018 om 14:18 geantwoord

Geachte mevrouw Dest,

Via de klantenservice van Parship ben ik uitvoerig op het herroepingsrecht en de berekende waardecompensatie ingegaan. Zodra u binnen de herroepingsperiode van uw herroepingsrecht gebruik maakt, wordt een waardecompensatie berekend ter hoogte van € 64,50. Dit is geheel conform met Nederlands en Europees consumentenrecht.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen