Klacht: Klant niet aan kijken

op 14 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Hallo

Op 14-07-2016 was ik naar A&H gegaan in Wijkerbaan (Beverwijk) en ik had paar dingen meegenomen naar de kassa en er stond een vrouw voor me om af te rekenen en toen later was het mijn beurt en kassamedewerker Naam Slyvia die kijk mij niet aan ze groette mij niet heel droog deed ze dit is toch niet normaal voor mij met een klant was ze wel aan het praten en toen het mijn beurt was voelde ik me alsof ik aan een muur moest betalen…Ik vind dat een klant met plezier de winkel moet verlaten maar uit eindelijk is het niet zo geworden.
Ik ga nooit naar een andere winkel omdat ik A&H kwaliteit hoog zie dan de andere winkels…

Wanneer ik aan de kassa komt kan de kassamedewerker wel goedemorgen, Goedemiddag of Goedenavond of een fijne dag zeggen en de klant moet kunnen aangekeken worden door de kassamedewerker

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hamza1989