Klacht: Klact nog steeds open, deze is zonder navraag op opgelost gezet?

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het klopt dat gemelde problemen nog gewoon open staan.
Ik heb ruim een maand geleden een bestelling geplaatst, nadat ik contact heb gehad met hun webhosting provider kreeg ik eindelijk telefoon, maar het product zou meteen verzonden worden. resultaat geen product en ze zijn niet meer bereikbaar. via whois kun je makkelijk zien wie er achter deze site zit. Je spullen kun je dus gewoon vergeten.

Ik wil mijn bestelde product geleverd krijgen, vrijdag ga ik met vakantie dat weten ze, maar dat maakt ze schijnbaar niets uit

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn bestelde product geleverd krijgen, vrijdag ga ik met vakantie dat weten ze, maar dat maakt ze schijnbaar niets uit

onlinesunshop.com

Heeft op 23 juli 2012 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gerard,

Onlangs heeft u contact gehad met een van onze medewerkers.
De terugbetaling is in werking gezet en u heeft u geld inmiddels ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat de klacht is opgelost.

Mocht u nog vragen hebben horen we dat graag.

Met vriendelijke groet,

Online Sun Shop

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door germer