Klacht: KLACHT,IK BEN BELAZERD DOOR TEKSHOP

op 23 maart 2013 over TEK TV SHop in de categorie Omroepen

ik heb Rejuvera besteld en binnen paar dagen in huis..Ik was niet tevreden en stuurde product binnen 7 dagen retour en wachtte op mijn geld terug garantie…Wat bleek nou ik wel 30 emails gestuurd maar nooit heeft iemand mij beantwoord…

Toen kwam ik de site ECC tegn en deze mensen hebben mij geprobeed te helpen maar is ook niet gelukt..

Er was wel beloofd om mij terug te betalen,zo moest ik alle bankgegevens opsturen naar ECC,zodat ECC dit doorgaf aan Tekshop,en weken later helemaal geen geld terug.

Op een dag kreeg ik een email van ECC dat er zodra een terugbetaling werd gedaan vanuit ECC dat ik dat bij ECC moest melden zodat hun mijn dossier konden afsluiten..

Weer weken later niks geen terugbetaling..Dus ik nam contact met ECC en deze hebben weer contact genoemen met Tekshop en ineens zeiden ze dat hun mij niet gingen terug betalen omdat hun nooit mijn pakketje retour hebben ontvangen{HUN ZIJN ECHTE DIEVEN VIND IK]

iK BEN HIERMEE BIJN A1 JAAR BEZIG EN HEB DE BESTELLING OP 23-04-2012 GEDAAN EN NOG STEEDS WIL IK MIJN GELD TERUG,STAAT ALS GARANTIE DAAR KUNNEN ZE ER NIET OMHEEN..

NOG NIKS,WANT ECC WAS WEL ERG SOFT TEGEN TEKSHOP WANT ANDERS HADDEN ZE HET TERUGBETAALD

iK MOET ZE AFDWINGEN,VIA JURIDICHE STAPPEN

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TEK TV SHop

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TEK TV SHop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bennichicar