Klacht: Klachten worden niet opgelost en anders heel traag opgelost

op 11 september 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht is bijna drie weken in behandeling en ik heb nog niets van Dynalogic vernomen. De laatste klacht die Dynalogic in behandeling heeft genomen is van 22 augustus 2017.
Ze hebben mij daarvoor laten weten dat klacht.nl hun niet meer op de hoogte houden dat er klachten binnen komen.
Ik heb toen al geantwoord dat Dynalogic zelf ook verantwoordelijk is om te kijken of er klachten zijn binnengekomen bij klacht.nl.
Nu zijn we een paar weken verder en Dynalogic heeft weer niet bij klacht.nl gekeken of er klachten zijn binnen gekomen.
Dynalogic schuift hun aandeel snel naar een andere toe, dit gebeurt zowel door de chauffeurs als ook de afdeling klachten afhandelinging. Ik ben van mening dat het bedrijf Dynalogic op diverde lagen in het bedrijf slecht functioneert.

Ik vraag mij ook af waarom de brdrijven Dynalogic inhuren. Hebben de bedrijven een wurg contract afgesloten of gaat het te goed met de bedrijven zodat ze niets hoeven te verkopen of is er een andere reden.

Misschien wil Dynalogic de bedrijven waar ze spullen voor transporteren wel failliet laten gaan zodat Dynalogic zelf een groot webshop kunnen gaan opzetten.

Wie weet waarom Dynslogic dit gedrag vertoont.

Dat het bedrijf openheid geeft waarom ze dit gedrag vertonen maar liever heb ik dat ze met hun bedrijf stoppen want ze hebben getoond dat ze niet proffesioneel kunnen gedragen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 september 2017 om 15:46 geantwoord

Geachte heer van der Bruggen,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te vernemen dat u dit allemaal zo ervaren heeft. Wij hebben met alle eerlijkheid aangegeven waarom wij later hebben gereageerd dan u van ons zou mogen verwachten.
Dit wil zeker niet zeggen dat wij dit de normale gang van zaken vinden. Wij trachten iedere klacht zo snel mogelijk te beantwoorden. Nogmaals excuses dat u zo laat een reactie van ons hebt ontvangen!

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 19 september 2017 om 13:02 geantwoord

Dynalogic wist al dat klacht.nl hun niet meer op de hoogte stellen dat er nieuwe klachten zijn binnengekomen, het is namelijk niet de eerste keer dat in een klacht ovet Dynalogic indien (met andere woorden ze hebben dit smoesje al eerder gebruikt).

Dynalogic leert weinig tot niets van hun fouten.

Bericht van Dynalogic

8 maanden geleden - Geachte heer van der Bruggen, Nogmaals, jammer dat u dit zo ervaart. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht Orka72

8 maanden geleden - Hoe verklasrt u dat u twee maal zo traag heeft gereageerd terwijl u bij de eerste keer mij het antwoord gaf dat klacht.nl u niet meer op de hoogte brengt dat er nieuwe klachten zijn??? Hoe verklaart u dat er nog steeds mensen over klagen over de bezorging of ligt dat nog steeds aan de e-commerce??? Hoe verklaart u dat de score van uw oplossingen zo laag zijn dat door verschillende mensen worden beoordeeld???? Zo kan ik wel even doorgaan.....

Alle klachten die gemeld zijn door Orka72