Klacht: klachten personeel onbeschoft naar mijn vrouw

op 02 augustus 2016 over Plus in de categorie Supermarkten

hallo ik heb een behoorlijke klacht over de plus in caberg maastricht.
waar het over gaat zal ik even uit leggen in deze mail.het zit zo er zijn wat problemen met onze zoon dani van 14 jaar er is daar wat gebeurd waar wij als ouders er niks van af wisten.dan komt mijn vrouw in de plus om boodschappen te halen mijn vrouw komt dan bij de kassa om te gaan betalen en toen werd mijn vrouw aan de kassa behoorlijk grof aan gesproken waar klanten bij waren is dit je zoon als ik de werk jas niet aan had dan had hij een pak slaag gehad van mij ik vind dit niet normaal dat dit zo aan de kassa word gezegd nog geen sorryer was een klant in de plus die dit mee gekregen heeft die zei er wat van tegen tea dat dit niet normaal was waar klanten bij waren en toen zei tea tegen de klant hou je bek die heeft ook een klacht in gediend ,dit is 4 weken weken geleden gebeurd,dani heeft winkel verbod dan kan ik in komen dat hij niet alleen naar de plus mag maar wel onder beglieiding van ouders,2 weken geleden gaat mijn vrouw weer naar de winkel met een viendin werd ze weer aan gesproken door het personeel waar de mensen in de plus waren aan gesproken hij mag de winkel in toen zei mijn vrouw wel onder begleiding van ouders weer begon tea tegen mijn vrouw en toen ben ik naar de plus gelopen om zelf nog wat te gaan halen bij de plus en nam dani mee de plus in ik kwam toen binnen en toen begon tea tegen mij heel grof waar behoorlijk nog wat mensen in de plus waren hij komt hier niet binnen dat zal ik nog zien zei ze ja toen was het bij tijd dat zal ik nog wel eens zien en heb mijn zoon toen bij zijn schouders gepakt jij komt gewoon naar binnen toen ik halve wegen binnen kwam kwamen in eens 5 man aan lopen om mijn zoon er uit te zetten niet dus ik heb toen gezegd durf hem eens aan te raken ze hebben het toen ook niet gedaan.ik ben gewoon nog een paar boodschappen gaan doen,een mede werker van de plus heeft toen geadviseerd om met de bedrijf leider contact mee op te nemen die heeft me toen terug gebeld dat dani onder begleiding wel binnen mag met de ouders dat was afgesproken,vandaag 2 augustus gaat de vrouw met een vriendin naar de plus met onze zoon en word weer vandaag aan gesproken hij mag de winkel niet in weer waar de mensen bij waren door een mede werker ik vind dat dit door de bedrijf leider zelf gezegd moet worden er staat ook niks op papier dat hij niet naar binnen mag.we komen bijna ieder dag bijna in de plus om in kopen te doen en dan gebeurd het weer,nou is de maat behoorlijk vol van mij als hier niks mee gedaan word schakel ik tv maastricht in en dit doe ik ook het nou de zo veelste keer dat dit gebeurd

als ze ons met respeckt behandelen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maanda1