Klacht: klachten hotelkamen en meer

wij zijn net terug uit marsa alam
wij een boeking van 3 pers ,maar waren met 12 gezinsleden.
wij kwamen eraan en kregen een hele viezekamer echt smerig,ja wat moet je midden in de nacht
ik ging naar bed en het beddengoed stonk .de volgende morgen zag ik dat al het beddengoed geel was.en na het schoonmaken nog erg vies.maar ja als je ons douchegordijn zag liepen de kriebels over je lijf ook weer doorgegeven bij meneer neckerman.internet kopen voor 30 euro en maar 1 dag krijgen ook weer gepraat met meneer neckerman.de discussie van wel een bad of niet .jullie zeggen wel maar wij hadden een vreselijke bak waar je in moets staan en deen badkraan en geen stop zelfs
we heben er met elkaar wat van gemaakt maar anders was het niets geweest.vies en smerig en er werd niwts aan gedaan.ben heel wat gewend heb verre reizen gemaakt maar zo erg niet
denk je een lekker bad te hebben krijg je een soort vuilnisbak.mijn schoonzusje had wel een mooie kamer,die was gerenoveerd.daarom zeggen jullie kamers met bad wat echt niet klopt.oplichterij.oude spullen kunnen ook schoon zijn.en meneer neckerman vond dit ook erg.maar doet niets.nu begreep ik wat mijn zoon bedoelde die hed al contact met jullie erover gehad.12 dagen onder stinkende lakens en oude handdoeken met de rafels eraan en het ergste vies.vies vies en nog eens vies
meneer neckerman zei had je het 4 maanden geleden eens moeten zien ,maar daar hebben wij als gast niets mee te maken.ik denk dat wij in dde toekomst geen gebruik meer van neckerman zullen maken maar wilde het wel kwijt.het is erg voor de mensen die er hard voor moeten werken.en 1 keer per jaar op vakantie kunnen.maar echt een vieze boel
dan het eten ook bijna alles viesniet gaar smorgens werden er rauwe gebakken eieren geserveerd heel eentonig eten en slecht bereid
mijn man is een alles eter maar is nu al 4 dagen erg ziek van het eten
in totaal van onze groep 5 personen diare en 3 echt ziek.ben 36 jaar getroud hij is nog nooit ziek geweest.eet niet meer ere maagpijn en koorts.ik geef deze dingen door omdat ik al in thailand costa rica indonesie ben geweest arme landen maar dit verslaat alles als ik in haren en aan de onderkanr een donkerbruine rand zit zo viet als je een gerenoveerde kamer had zat je wel goed.kijk bij ons is dit gebeurd maar het is bijna hoogseizoen.kan echt dit niet he .ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen want onze beurt is voorbij die meneer neckerman lost ook niets op’maar ja die moet over een paar weken het animatiteam in he erg vreemd dus
onze boekingsnummer is4518/12551/0p de naam van mijn zoon remond goedhart.en ik ben ciska goedhart,ja 12 famielieleden he maar er waren erbij die een goede kamer hadden.mijn email nummer is ciska 57@caiway.nl guldenroede 8 3401ip ijsselstein

met welke oplossing ten eerste dat bad hadden wij niet geen stop en geen badkraan dus alleen maar douchen,maar wel voor een bad betaald.en alle viezigheid op de kamer.en dat meneer neckerman ook niet meer doet dan een beetje lachen.als ik het over die 30 euro internet heb waarvan je er maar 1 van krijg ?weet hij ook niet.
ik vertelde wel je kan dat beter tegen je gasten zeggen dan ze voor te liegen.wat gebeurd er de volgende dag werd het wel tegen nieuwe gasten verteld.ik zei tegen hem je staat gewoon tegen de mensen te liegen en dat in deze tijd.ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
ciska goedhart

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Neckermann Reizen

Heeft op 04 oktober 2012 om 12:51 geantwoord

Op klachten, geplaatst voor 1 juni 2012 kunnen wij helaas niet meer ingaan daar ons de diverse informatie ontbreekt en deze niet meer volledig is te achterhalen zonder een compleet overzicht te kunnen maken. Genoemde klachten zullen wij desondanks in de opgeloste fase zetten.
Op klachten, geplaatst op of na 1 juni 2012 zullen wij, na dit gemeld te hebben aan betreffende consument, via de gebruikelijke procedure reageren. De melding op deze site wordt ook dan in de opgeloste fase gezet.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ciskagoedhart geboekt op de naam van remond goedhart