Klacht: klachten cruise costa fortuna reis 3- 10 januari 2014

op 13 januari 2014 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb helaas een aantal klachten over onze reis. Wij verheugden ons zeer, maar er waren een aantal dingen erg teleurstellend.

Allereerst waren de zwembaden ijskoud. Niemand kon er in zwemmen. Dat was een van de redenen om de cruise te maken. lekker zwemmen en lezen. vervolgens is mijn fototoestel uit de hut gestolen. Ik heb elke dag bij de klantenservice aan boord navraag gedaan, gevraagd of ze iets konden doen, maar er gebeurde niets. Vervolgens kregen we niet elke dag de informatie die dagelijks buiten je hut in een soort bakje wordt gedaan. Verder werd de rekening van extra drankjes etc door ons gevonden op de ochtend van vertrek. Om 11.00 ’s avonds hadden we nog niets ontvangen. De volgende ochtend kregen we een ontbijt dat om 3.45 kwam in plaats van 4.45, zoals besteld. We hebben -toen we naar de bus gingen voor het vliegveld niet mogen vertrekken omdat de extra rekening nog niet was betaald. Er was ons niet duidelijk dat we dat in de vroege ochtend konden/moesten doen. de communicatie was kortom slecht.We moesten dat alsnog doen hoewel ik toesteming gaf om dat bedrag op de creditkaart af te rekenen. We kwamen door allerlei vertragingen te laat om nog met de bus mee te kunnen naar het vliegveld. Blijkbaar heeft zich ook niemand afgevraagd waar we bleven. Hebben dus zelf een taxi moeten nemen

Dat de zwembaden ijskoud zijn zou eerlijk aan iedereen verteld moeten worden. Dat gebeurde bij ons niet! Ik zou de cruise nooit gemaakt hebben als ik dat geweten had. We deden het ook nog speciaal voor mijn gehandicapte zoon die dol op zwemmen is. Maar boosheid helpt niet meer daarover.
Foto's kan ik ook niet meer opnieuw maken die op mijn toestel zaten. Wat voor oplossing is hiervoor? die is er niet, dus.
Graag hoor ik van u wat u een redelijke oplossingtegemoetkoming vindt.

J. de Leeuw
Churchillaan 312-2