Klacht: klacht wordt niet serieus genomen

op 02 juli 2012 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

vandaag ben ik naar mcD aan de sontweg in Groningen geweest en een portie garnalen gekocht.Na een hap dacht ik wat een rare smaak. Ben ik niet gewend. Na 1 garnaaltje voelde ik raar in me keel en na een 2e garnaal kreeg ik ook nog eens last van branderig gevoel in mijn achter keel. Ik heb de portie garnalen met mijn partner verdeelt en die had ook exact dezelfde klachten. Het smaak gewoon heel chemisch en geef een branderig gevoel in je keel. Een passende oplossing die de medewerker mij bood was, bij uw volgende bezoek kun u uw klacht aangeven dan krijg u een portie garnalen vergoed. Sorry, maar dat is toch geen oplossing.
Zodra je bij mcD een klacht indient is de oplossen bijna altijd wel met een portie eten, maar wat doen ze dan wel met de klacht zelf?

Dat het uitgezocht wordt waar het aan kan liggen. Ik neem aan dat als het aan een bepaalde partij garnalen ligt dat deze verder niet wordt doorverkocht, maar ik mijn geval denk ik dat de verkoop net zo hard is doorgegaan en dat er dus uiteindelijk geen actie ondernomen is.

Alle klachten die gemeld zijn door Sitawatie