Klacht: Klacht wordt niet behandeld

op 01 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Waarom wordt er NIET gereageerd om mijn klachten? Zes keer klachtenformulier, twee keer contactformulier ingevuld, zes medewerkers gesproken, contact gezocht via Facebook-chat en NIEMAND helpt me.. Goeie reclame dit. Oja, je kan ook gratis bellen naar 0348462888, i.p.v. 45 cent per minuut.. oplichters

Als mijn belkosten worden betaald, zoals beloofd!! Als ik hen hieraan houdt beëindigen ze ieder contact.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:15 geantwoord

Geachte mevrouw Alewijn,

Zoals reeds meerdere malen is aangegeven hebben wij uw klachten allemaal in behandeling gehad en beantwoord. We kunnen u dan ook niet anders berichten dat we uw verzoek tot compensatie van de gemaakte telefoonkosten niet zullen honoreren.

Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door NikAlew