Klacht: Klacht wordt niet behandeld

op 01 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom wordt er NIET gereageerd om mijn klachten? Zes keer klachtenformulier, twee keer contactformulier ingevuld, zes medewerkers gesproken, contact gezocht via Facebook-chat en NIEMAND helpt me.. Goeie reclame dit. Oja, je kan ook gratis bellen naar 0348462888, i.p.v. 45 cent per minuut.. oplichters

Gewenste Oplossing:

Als mijn belkosten worden betaald, zoals beloofd!! Als ik hen hieraan houdt beëindigen ze ieder contact.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Alewijn,

Zoals reeds meerdere malen is aangegeven hebben wij uw klachten allemaal in behandeling gehad en beantwoord. We kunnen u dan ook niet anders berichten dat we uw verzoek tot compensatie van de gemaakte telefoonkosten niet zullen honoreren.

Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door NikAlew