Klacht: klacht verblijf van der Valk hotel Emmen 16 op 17 september 2017

op 27 september 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Kamervloer was vies, er lag een opengemaakte zak oude snoepjes in de kast van vorige logees. In de minibar lag oude beschimmelde kaas en een half flesje vitaminewater, handdoeken waren gerafeld, gordijnen waren kapot waardoor ik deze niet volledig kon sluiten en geen privacy genoeg had bij het slapen en omkleden. Ik sliep op de BG. Bij de fitnessruimte waren drie apparaten kapot waardoor het fitnessen ook niet echt een prettige faciliteit was. Ik had specifiek het van der Valk hotel geboekt om de mogelijkheid tot fitness. De zakelijke factuur lag niet klaar terwijl ik al de avond tevoren had betaald, omdat ik op tijd weg moest. Thuis bleek dat de factuur verkeerd was opgemaakt en de later opnieuw gemailde factuur foutief gespeld. Ik heb tot heden geen juiste factuur gemaild gekregen.
Bij het melden van van mijn klachten is hier niets mee gebeurd. Er werd mij gemeld dat de vorige klanten van de kamer geen klachten of mankementen hebben gemeld. Ik kreeg een kaartje mee om mijn klacht per mail in te dienen. Dit heb ik twee maal moeten doen alvorens respons te krijgen. Het respons was enkel een gemaild excuus en dat was het. Ik heb veel te veel geld betaald voor echt een slechte kamer en niet naar behoren functionerende faciliteiten. Ik ben altijd goede kwaliteit van het van der Valk gewend. Redelijk hotel voor families, niet als zakelijke klant om zaken in te doen.

Ik verblijf via booking.com veel in het van der Valk en spreek ook vaak zakelijk af met klanten en partners in het van der Valk restaurant bij verschillende locaties door heel Nederland. Ik heb echt nog nooit mee gemaakt dat een van der Valk hotel zo verloederd is en zo een slechte service kent. Ik voel mij niet gehoord door het management van het van der Valk hotel Emmen en ik wacht tot heden op de juiste factuur die wel correct gespeld is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TWexquise