Klacht: klacht tussen hotel Arcen in Arcen en Vakantieveilingen.nl/reserveren

op 26 maart 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik bel naar het hotel Arcen in Arcen, leg het probleem uit, zij zetten de datum 28-03-2013 open, maar als ik bij vakantieveilingen/reserveren kijk, zie ik die opening niet, en kan niet boeken, maar mijn bon vervalt op zondag 31 maart

Kan men mij bevestigen dat mijn bon 5061184/122851325 als nog gereserveerd geraakt mail. [email protected]

Rogier Corthout
Kuiperstraat, 17
2290 Vorselaar
Belgie

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste meneer,Vriendelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u geen reservering heeft kunnen maken. De arrangementen die wij aanbieden zijn altijd op basis van actiebeschikbaarheid. Actiebeschikbaarheid houdt in dat:De aanbieder bepaalt in welke periode u kan boeken De aanbieder bepaalt hoeveel plek er is in een bepaalde periode Wie het eerst boekt, heeft de meeste keuzeWij doen ons best om zoveel mogelijk van te voren aan te geven wat de beschikbaarheid is. Hoe eerder u boekt, hoe meer keuze u heeft. Uit navraag bij de veilingredacteur is gebleken dat er geen kamer door het hotel is opengezet. Aangezien de beschikbaarheid onder de verantwoordelijkheid van de aanbieder valt kunnen wij helaas niets voor u betekenen. Wij wensen u een fijne dag verder.Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door majoorke48