Klacht: Klacht telepuzzel telegraaf

op 09 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 mei 2017 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, bedankt voor uw bericht. Begrijpelijk dat het vervelend is dat u de oplossing niet door kunt geven. Wij hebben echter geen melding gehad dat de puzzel niet correct zou zijn. Waarschijnlijk heeft u een of meer letters niet helemaal correct. Helaas kunnen wij u hierbij niet verder helpen. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en hopen dat u alsnog tot een goede oplossing kunt komen. Met vriendelijke groeten, AN Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Daizy