Klacht: Klacht tegen de beveiliging en manager

Nml307 op 21 december 2021 over Plus in de categorie Supermarkten

Echt vreeselijk hoe ik daar ben behandeld! Ben je net klaar met werken voor het koken met honger ga je even bij de plus, redelijk moe. Daar de zelfscanner gedaan. ( Ik ga nooit naar de plus meestal naar AH en dan bij de kassa) vergeet je een paar producten te scannen. Wordt je boodschappen 1 voor 1 langzaam met een bon nagekeken door de beveiliging. Daarna vragen ze je 4 keer hetzelfde waarom je de producten niet heb gescandt en betaald alsof dat hoort want klantenservice is in herhaling vallen zo help je de klant het best. Vertel je de waarheid dat je vergeten bent. Wordt de manager erbij gehaald. Die geeft aan dat ook al wordt er 4 keer hetzelfde gevraag je moet antwoorden. Blijkbaar hebben ze veel aan 4 keer hetzelde antwoordt geven. Begin daarna zijn stem te verheffen en zegt vervolgens ik bel de politie. Terwijl ik voor mijn per ongeluk niet gescannde producten wilde betalen en had verder een boodschappen tas vol die allemaal waren betaald. Moest ik daar anderhalve uur zitten wacht op de politie en een winkel verbod gehad. Politie kon niet vinden dat ik eerder mij dit was overkomen. Logisch wat ik ben geen dief. Heb daarbij een officiële waarschuwing gehad. Terwijl ik nooit gestolen heb en ik netje voor mijn producten wilde betalen. Ik ga een officiële klacht indienen tegen de plus aan de binnenhof. En wilt daar nooit meer gaan. De winkel verbod vind ik prima. Maar heel onmenselijk zijn ze daar ondertussen dat daar de beveiliging met mij was meer dan een uur met.politie. Lopen wellicht echte dieven weg. Heel dom ook!!!

Voor mijn tijd en fase beschuldiging. Lijk het mij van toepassing dat ik een excuses ontvang.

Een excuses van de beveiliging en manager wegens valse beschuldig en vergoeding voor de tijd die ik daar heb gezeten. En ik geen eten kon bereiden voor mijn kinderen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nml307