Klacht: klacht slangenreizen dagje londen

op 29 januari 2014 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via groupon hebben wij een voucher gekocht bij slangenreizen, een dagtrip naar Londen.

Via hun site konden wij een reservering en opstapplaats kiezen. Wij hadden gekozen voor vertrek op 24 januari met opstapplaats Hoogeveen. Een paar dagen na onze reservering kregen wij een mail dat onze opstapplaats is gewijzigd naar Zwolle. Dit vonden wij vreemd omdat de keus voor Hoogeveen wel mogelijk was, maar ok dan maar iets verder reizen. Toen we vertrokken zei de buschauffeur ik moet voor Amersfoort een stop maken om benzine te tanken. De heen weg ging redelijk goed totdat er mensen instapten bij Amersfoort. Er kwamen 2 dames de bus in. Ze hadden behoorlijk voor gedronken en tijdens de busrit dronken ze verder met veel lawaai (hard lachen, praten en zingen). Eenmaal aangekomen in Londen kregen we een korte stadstour. Prima voor elkaar. Toen werden wij afgezet en hadden we meer dan 9 uur vrije tijd om door Londen te lopen. De buschauffeur zei om 19.45 uur moet je terug zijn. Om 19.35 uur kwamen wij op de afgesproken plek aan. Wachten op de buschauffeur. Wij en anderen hebben meerdere malen het noodnummer gebeld, niemand nam op. Na een uur stonden wij en anderen te wachten. Toen kwam een bus van slangenreizen. Die haalde de groep op van 19.00 uur. Meerdere mensen van onze groep vroeg aan de buschauffeur wat er aan de hand was. De buschauffeur was aan het schreeuwen dat hij dat niet wist en begon te schelden en reed weer weg nadat alle passagiers waren ingestapt. Niemand wist wat er aan de hand was. Uiteindelijk na 2,5 uur wachten kwamen de bussen eraan. De buschauffeur zei de Tower bridge was afgesloten en dat wisten ze niet. Het was niet zijn schuld, hij was op tijd vertrokken zei hij. Daarnaast zou hij iemand hebben gebeld uit onze groep maar iedereen zei wij zijn niet gebeld. Uiteindelijk zijn we na 4 uur vertraging aangekomen in Nederland.

Gewenste Oplossing:

Allereerst excuses van slangenreizen dat het noodnummer door niemand werd opgenomen en de buschauffeur dat hij ons in de steek liet en ons geld terug. Geld terug omdat wij niet tevreden zijn over het verloop er naar toe en terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slangenreizen in behandeling genomen

Slangenreizen

Heeft op 27 februari 2014 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw,

Wij hebben uw klacht reeds beantwoord via de e-mail.

Met vriendelijke groet,

Team Slangenreizen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slangenreizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 27 februari 2014 om 20:57 geantwoord

Vandaag heb ik een mail ontvangen dat mijn klacht door Slangenreizen is opgelost. Echter, mij is niets bekend over een oplossing. Er zou een mail zijn verzonden naar mijn mail. Ik heb tot 15 november 2013 terug gekeken. Ik vind dit erg vreemd. Dus nee mijn klacht is volgens mij niet opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Slangenreizen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Tsjing