Klacht: Klacht reservering vakantieveiling

op 19 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Gister 18 juli heb ik een reservering geplaatst rond de klok van 22.00 uur voor 24 juli 2012. In mijn reserveringsbevestiging stond dat mijn aankomstdatum 18 juli om 14.00 uur is. Dit was niet mijn geplande reisdatum en het was daarnaast ook echt onmogelijk. Ik heb hierop gelijk het hotel gebeld zij vonden dit ook apart en raadde mij aan contact met vakantieveilingen.nl op te nemen. Dit heb ik de volgende dag gedaan. Zij zeiden dat dit mijn eigen fout was en dat zij niets voor mij konden doen. Zij gaven mij het advies om het probleem zelf voor te leggen bij het hotel. Het hotel kon niets voor mij betekenen behalve de kamer voor een bodemprijs van € 79,- aan te bieden. Zij vonden het daarnaast ook erg makkelijk van vakantieveilingen.nl en gaven aan dat weekendjeweg.nl en andere sites dit allemaal zelf oplossen. Hierop heb ik dan ook gelijk vakantieveilingen.nl gebeld. Hier heb ik het probleem nogmaals aan de orde gesteld samen met de mededeling van het hotel (wat ik echter begrijp). Vakantieveilingen.nl zei daarna nog steeds dat zij niets konden doen en dat het onmogelijk was dat de fout bij hun lag en dat ik het zelf verkeerd heb ingevuld. Ik vroeg daarom of zij dan voor mij het hotel konden bellen of er iets mogelijk was. Maar dit was volgens vakantieveilingen.nl niet mogelijk omdat ik bij het hotel geboekt heb. Terwijl ik op de website van vakantieveilingen.nl deze reservering heb geplaatst en niet bij het hotel.

Ik zou graag willen dat vakantieveilingen.nl samen met eurohotel Den Bosch gaan kijken of het mogelijk is om de aankomstdatum naar 24 juli te verplaatsen. Anders zou ik graag mijn geld van vakantieveilingen.nl terug gestort krijgen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, We hebben uw bericht doorgestuurd naar de verantwoordelijke veilingredacteur. Zodra we van haar een terugkoppeling ontvangen nemen we uiteraard zo spoedig mogelijk contact met u op. We wensen u alvast een prettig weekend. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, We hebben zojuist van de verantwoordelijke veilingredacteur vernomen dat wij helaas niets voor u kunnen betekenen. Zoals er eerder al door onze klantenservice aan u gecommuniceerd is kunnen wijzigingen in reserveringen zoals het invoeren van een andere reserveringsdata alleen in overleg met de aanbieder van het door u ''gewonnen'' arrangement worden gemaakt. VakantieVeilingen.nl heeft geen toegang tot reserveringssystemen van aanbieders en kan zelf geen aanpassingen doen in reserveringen. Dit staat tevens ook in onze algemene voorwaarden beschreven. Het spijt ons dat wij in deze kwestie verder niets voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 30 juli 2012 om 10:19 geantwoord

De veiling zal worden geannuleerd en het betaalde bedrag zal binnen enkele dagen geretourneerd worden aan de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door WesleyyBb