Klacht: klacht reparatietijd

op 20 juli 2012 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Goede morgen,
Pro assist is op 3 mei 2012 het defecte toestel van mijn dochter komen ophalen ter reparatie.
Omdat ik het erg lang vondt duren heb ik op 6juni gebeld met een zekere meneer Damien. Men kwam er toen achter dat mijn dochter wel een verzekering had (na 6 weken) en men zou het toestel doorsturen ter reparatie en er proberen spoed van te maken.
Op 22 juni heb ik gebeld met Mevr. Miranda en men vertelde mij dat het toestel in reparatie was. Mijn vraag bel mij even terug om iets te laten weten (nooit gebeurd)
Op 13 juli heb ik gebeld met Mevr. Perissa en kreeg bovenstaand verhaal weer te horen Mijn vraag bel mij even terug om iets laten weten (u raadt het niet gebeurd).
Op 20 juli bel ik met Mevr. Anga en ja hoor hetzelfde verhaal dan van haar 2 college en wordt aan de telefoon afgewimpeld met het verhaal wij doen alleen de logistiek voor KPN het toestel staat in het systeem als zijnde men is er mee bezig.

Ondertussen heeft mijn dochter al 3 maanden geen internet op haar toestel, waarvoor ik wel 10 euro per maand betaal.

Ik zit zelf al 30 jaar in de verkoop maar heb dit soort behandeling nog nooit meegemaakt.
Ik zal dan ook naar de toekomst toe nooit iemand Pro Assist aanbevelen.

Ik zou héél tevreden zijn als mijn dochter na bijna 3 maanden haar toestel eindelijk zou terug krijgen.
Verder zou ik dan ook graag 30 euro willen ontvangen, omdat zij al bijna 3 maanden niet heeft kunnen internetten met het leen toestel Zij heeft toen het toestel geleverd werd bijna 1,5 uur aan de telefoon gezeten met iemand van de technische dienst (die gaf het uiteindelijk op).

Alle klachten die gemeld zijn door ReneVroemen