Klacht: Klacht renovatie

op 28 mei 2017 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

DE KLACHT
Renovatie Haarlem Delftwijk zuid.

Sociaal plan wordt niet nageleefd. Oplevering gerenoveerdeen woningen ver beneden peil.
Ymere renoveert slechter dan nieuwbouw.
Woonmakelaars hanteren eigen regels en afspraken zijn slecht of worden niet nagekomen.
Scheuren in deuren. Plafonds bladeren ,nog steeds schimmel aanwezig leidingen en wandcontactdozen slecht gemonteerd.
Gaten in nieuwe kozijnen, trappen slecht afgewerkt.
Kort om een drama voor de bewoners

DE OPLOSSING
Graag zouden wij een maximale renovatie zien en de eventueel kosten extra van de bewoners vergoed willen zien.
Beter renovatie resultaten voor de volgene 4 blokken.
Beter afspraken met bewoners en zeker de bewonerscommissie die ook worden nagekomen.
Meld misbruik
Bedrijf status
Bedrijf status
Bedrijf
Status
woningbouwvereniging Ymere is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Als zij zich houden aan het sociaal plan.en de bewonerscommissie serieus nemen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ymere over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ymere in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ymere een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ymere

Heeft op 12 februari 2018 om 15:18 geantwoord

Beste,

Onze excuses dat wij niet hebben gereageerd. In mei vorig jaar heeft u deze klacht ingediend. In de tussentijd kan veel gebeurd zijn. Wilt u nog steeds een klacht indienen? Dan vraag ik u dat te doen op onze website. Wij nemen uw klacht daar meteen in behandeling.

https:www.ymere.nlklachtenklachten-over-ymere.html

Met vriendelijke groeten,

Jotie
Medewerker Klantcontact Ymere

Bericht van Ymere

8 maanden geleden - Beste, We hebben deze klacht via verschillende kanalen binnen gekregen en het is in overleg met de bewoners opgepakt. Wij doen ons best om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groeten, Jotie Medewerker Klantcontact Ymere

Alle klachten die gemeld zijn door Bewonerscommissie delftwijkzuid