Klacht: klacht reggefiber

op 18 juli 2012 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij het aanleggen/aansluiten van het glasvezel kastje in de meterkast is de meterkast vernield, er steken 3 dikke schroeven uit waar mijn kinderen zich lelijk aan kunnen bezeren,
na meerdere keren in de winkel een klacht hebben gemeld en verschillende mails en telefoontjes is er nog niks mee gedaan
dit probleem loopt al vanaf 4 juni
monteur maakt afspraak en komt vervolgens niet opdagen en is ineens ook niet meer telefonisch bereikbaar
heb zoiets nog nooit mee gemaakt te schandalig voor woorden hoe er met klanten om gegaan word

Gewenste Oplossing:

probleem moet opgelost worden, kost hooguit 10/15 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 18 juli 2012 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is bekend bij ons glasvezelservice punt, er is op 17 juli contact opgenomen met de klant voor verdere afhandeling van zaken.

Alle klachten die gemeld zijn door sandra12