Klacht: Klacht Reggefiber/ 06-07-2012

op 09 juli 2012 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Afgelopen vrijdag 06-07-2012, is er door aanleg van glasvezelkabels bij ons huis een gasleiding geraakt. Hierdoor hing in het gehele huis een gaslucht. Door deze calamiteiten hebben wij een dag vrij moeten nemen, om de deuren en ramen open te zetten en thuis te blijven voor de/uw medewerkers. Hierbij is onze gehele voortuin overhoop gehaald en heeft men onze gasleidingen onder de grond moeten vervangen. Dit heeft al met al tot 17.30 uur geduurd. Voor de schade en vervuiling van huis en voortuin, kunt u de foto’s per mail aan ons opvragen.

Alvast bedankt voor de verwerking van de klacht.

ps: vooral vervelend, omdat wij ons niet hebben aangemeld voor glasvezel

Gewenste Oplossing:

- vergoeding gemiste werkdag
- schadevergoeding aan voortuin
- schoonmaakkosten vloeren huis

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 18 juli 2012 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is geprobeerd om op diverse dagen contact te leggen met de bewoners, maar dit is helaas niet gelukt.
Ons glasvezelservicepunt heeft nu een kaartje achtergelaten, met het verzoek om contact op te nemen, zij gaan er voor zorgen dat dit wordt opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Reggefiber beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Batterink-Hopman