Klacht: klacht refnr. 598677

op 19 april 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze reactie al een paar keer geprobeerd door te geven, maar op de een of andere manier lukt dit niet.
Er ging de afgelopen periode wel meer mis dan de KRANT NIET ONTVANGEN. bv. de Gelderlander ipv de Telegraaf, bij regenachtig weer natte en gehavende krant, vooral de zaterdag krant niet ontvangen stoorde ons het meest in 3 maanden al 2x gebeurd.
Daarbij hebben wij geen zin om alsmaar een bandje in te spreken met als antwoordt dat we hem aan het eind een dag langer krijgen. En daarbij zijn jullie (gratis) niet bereikbaar.
Daarom nogmaals, wij willen het abonnement absoluut beëindigen. Nu gaf U al aan dat te hebben doorgegeven en binnen 2 weken contact met ons op te nemen, ( 8 april verzonden en het is inmiddels al 19 april hoe klantvriendelijk kun je zijn). Maarrrrrr schreven jullie, mochten jullie ons telefonisch niet kunnen bereiken wordt het abonnement volgens voorwaarden beëindigd. Wat houdt dat in???????. Moeten wij 2 weken bij de telefoon blijven zitten wachten? Er bestaat ook nog zoiets als email of nogmaals bellen, jullie hebben alle gegevens van ons dus wat is het probleem? Als wij de telegraaf hebben opgezegd weten jullie ons wel tig keer te vinden om ons op andere gedachten te brengen.
Dus, gewoon beëindigen, zijn beide partijen tevreden en is onze frustratie ook weg.
En dat opzeggen geldt tevens voor VROUW GLOSSY mocht dat nog niet gebeurd zijn, of moet ik daar weer ergens anders voor zijn en graag van beiden een bevestiging.

mvg J. Derks

Gewenste Oplossing:

NIET

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 april 2017 om 17:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Derks,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie op het voorgaande bericht.

Wij begrijpen dat het een onplezierige ervaring is om de ochtend te beginnen zonder De Telegraaf. Onze excuses voor het ongemak.

Uw bezorgklachten nemen wij uiterst serieus. Wij hebben daarom naar aanleiding van uw doorgegeven meldingen, de nodige stappen ondernomen om de bezorging weer feilloos te laten verlopen.

Omdat de opzeggingen in behandeling wordt genomen door een andere afdeling, kunnen wij niet ingaan op uw vraag betreft de datum of tijdstip dat u gebeld wordt. Wel is de standaard procedure, dat dit binnen twee weken zal zijn. Aangezien wij uw klacht op 10 april in behandeling hebben genomen, kunt u er van uitgaan dat wij uiterlijk 24 april contact met u opnemen. Indien u voor die tijd met de desbetreffende afdeling wenst te spreken, kunt u bellen naar telefoonnummer 088-8248201.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Heeft op 26 april 2017 om 14:40 geantwoord

Jullie zouden ons uiterlijk 24 april benaderen, maar helaas. A.u.b. Webcare Team het enige wat wij willen is HET BEEINDIGEN VAN HET ABONNEMENT, is dat zo moeilijk. Dit vinden wij echt schandalig, gewoon dood laten bloeden, of we totaal niet bestaan als klant. U maakt ons steeds kwader en ik denk niet dat U dat echt wil. Het enige wat we nog met jullie te maken willen hebben is een bevestiging van het beëindigen van het abonnement.

mvg J. Derks

Alle klachten die gemeld zijn door J. Derks