Klacht: Klacht referentie nummer 66089013

Niels taverne op 21 december 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb begin november een product geretourneerd en ik heb nog steeds mijn geld niet retour
Ik krijg allemaal smoesjes van de klanten service

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug voor de kerst

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Lidl

1 maand geleden - Bedankt voor je melding via Klacht.nl Wat vervelend dat je nog niks hebt vernomen over de terugbetaling van je retourzending. Wij hebben je melding doorgezet naar de juiste collega's om je zo snel mogelijk te informeren. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, dan kan je contact opnemen onder referentie 66089013. Met vriendelijke groet, Klantenservice team Lidl Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 21 december 2021 om 16:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Niels taverne