Klacht: Klacht philips Sonicare HX 6932

op 17 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Wij zijn reeds 3 jaar in het bezit van drie sonicare tandenborstels(HX6930) De eerste ging na anderhalf jaar defect. Lampjes branden maar hij doet niets meer. Omdat we er toch meerere gekocht hebben wisselen we met de opzetborsteltjes, niet ideaal maar goed. Nu na enige tijd begeeft ook nummer 2 het. Met zijn drieeen op een tandenborstel is verre van ideaal dus contact opgenomen met afdeling klantenservice, hier kreeg ik te horen dat ze niets konden doen behalve een kortingsvoucher van 20% te geven op de artikelen in de philips webshop (incl. korting meestal duurder dan via een gerenommeerde internet winkel). Helaas vinden wij dat geen oplossing voor een product waaruit blijkt dat het allesbehalve degelijk is,zeker aangezien wij niet de enige zijn met klachten. De Sonicare tandenborstels zijn enorm prijzig in aanschaf en je mag aannemen dat ze deugdelijk zijn. Philips u laat uw consumenten in de kou staan!!

Vervanging van de defecte tandenborstels.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 08 oktober 2012 om 16:07 geantwoord

Philips heeft helaas geen reactie meer van de klant mogen ontvangen, we gaan er van uit dat het probleem is opgelost.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Snoesje1