Klacht: Klacht Philips :Expressoapparaat Saeco Syntia (Binnen 6 weken na aanschaf defekt)

op 17 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Klacht Philips: Espressoapparaat Saeco Syntia (Binnen 4 weken na aanschaf defect). BCC ruilt dit apparaat na 2 weken niet meer in en Philips zorgt niet voor een oplossing op korte termijn.

Gekocht 04 Mei 2012, 6 weken gebruikt, heerlijke koffie maar….. reeds na malen van 1 pak koffie defect (voeding). Apparaat naar de reparatieservice gebracht van Philips (BCC wilde niets doen voor de consument) in Duiven en daar staat het apparaat (na 1 week stuk) al sinds 27 juni. Dinsdag 17-7 nogmaals een keurig telefoontje, uw onderdelen zijn besteld, verwachte reparatieduur ca 4 weken. Vervangend toestel gevraagd, maar hier heeft men nog nooit van gehoord bij Philips. Ervaar dit als een groot verbeterpunt voor Philips.

Ik ben hier zeker niet blij mee, na de aanschaf van dit dure apparaat en ik hoop dat U uit coulance het apparaat gratis vervangt door een nieuw toestel deze week of geld terug. Hebben geen vertrouwen meer in dit apparaat.

Geld terug op rekening Rabobank 303919868 t.a.v. H. Posse
Drielse Rijndijk 59 te Driel of nieuw vergelijkbaar toestel.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 24 juli 2012 om 11:55 geantwoord

Philips heeft contact opgenomen met de klant. Omdat er onderdelen besteld moesten worden heeft het helaas langer geduurd dan de normaal gestelde termijn van 10 werkdagen. Het apparaat staat nu klaar bij e-care om opgehaald te worden.

Reactie van de melder van de klacht mondesir41

5 jaren geleden - Apparaat niet tot tevredenheid gerepareerd. Beschadigd met krassen op chroom en drukknop (aan/uit) terug ontvangen. Dit accepteer ik niet. Wordt wat mij betreft betalen door E-care.

Alle klachten die gemeld zijn door mondesir41