Klacht: Klacht over zogenaamde reparatie

op 10 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Dit is toch wel HEEL bijzonder; Heb ik 2,5 jaar geleden een mooie Philips TV gekocht is hij nu al stuk.
Nu heb ik de televisie laten nakijken bij Van Ingen die ook Philips TV verkoopt in Heemskerk en volgens hun is het mainboard stuk, helaas levert Philips dit onderdeel niet. Daarom heb ik contact opgenomen met Philips ik zou binnen 48 uur contact krijgen en een afspraak gemaakt worden met een monteur. Tevens vermelde de medewerker dat dit inderdaad niet kan en dat ze de TV kosteloos repareren als dit nog mogelijk is en anders kreeg ik tegen hoge korting een nieuwe TV. maar tot op heden is er geen contact met mij opgenomen nee we krijgen gewoon een brief op de mat dat er een monteur is langs geweest en die heeft onze TV onderzocht….. Hij is nog nooitttt binnen geweest..
Toch denken hun zonder te hebben gekeken dat het LCD vervangen moet worden?!?! dat kan je toch niet serieus nemen? Ik moet nu €170 euro betalen voor een reparatie terwijl ze niet eens weten wat er stuk is. En als ik niet akkoord ga met de reparatie dan moet ik evengoed €115 euro betalen voor het na kijken van de TV en voorrij kosten haha ze zijn echt nog nooit geweest!!
Dit is toch oprecht een behoorlijke blunder!
Ben benieuwd of ze dit op gaan lossen.. Voor nu.. voor mij nooit meet Philips.

Het kosteloos repareren van mijn TV omdat deze 2,5 jaar jong is. De TV heeft altijd op de zelfde plek gestaan en kan nooit door mijn toedoen stuk zijn.
Een mainboard is slijting... er staat minimaal 5 jaar voor TV\'s

Alle klachten die gemeld zijn door bezono