Klacht: Klacht over zogenaamd afgenomen product

op 01 februari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik ben al jaren een tevreden klant bij jullie en ik heb al veel producten afgenomen. Wat jullie nu doen, dat vind ik op zijn zachtst gezegd erg veel lijken op oplichterij. Ik heb nergens op geboden en ineens staat er dat ik twee kaartjes voor safaripark beekse bergen heb afgenomen voor € 22, en word ik verzocht om zo snel mogelijk te betalen. Ik heb ook nergens bewust op geklikt, waarschijnlijk is dat per ongeluk gegaan. Ik ga ervan uit dat jullie onderstaand arrangement van safaripark beekse bergen zo snel mogelijk van mijn lijst af te halen. En daarnaast raad ik jullie aan om dit soort louche praktijken helemaal van de site af te halen, want dit is niet klantvriendelijk. Toen mij dit overkwam ben ik gaan googlen en zag ik dat meer mensen hierover een klacht hebben ingediend.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Zojuist hebben wij u per e-mail een reactie gegeven. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 06 februari 2014 om 21:08 geantwoord

Veiling geannuleerd

Alle klachten die gemeld zijn door D.Alk.