Klacht: Klacht over zitplaatsen in een Arke vliegtuig

op 01 juli 2012 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

Wij zijn op 17 Juni 2012 op vakantie geweest naar de Dominicaanse republiek en vlogen met Arke. nou ben ik al niet echt te spreken over de service die Arke bied, nml dat je nog extra moet betalen voor een zit plaats.
Echt boos was ik over het feit dat we toch maar per persoon 22 euro voor een retour hebben betaald om naast elkaar te zitten omdat alle stoelen al bezet waren [ ik heb trouwens nog gebeld naar Arke en die meneer zei ook dat alles al bezet was dus je moest wel.ik wilde graag bij het raam maar dat kon niet meer zei die meneer.
Wat bleek je kon gewoon je stoel uit kiezen en zelfs bij het raam zitten, ik voel me toch aardig belazerd door Arke.
Koste nog is 44 euro extra en dit had niet gehoeven.

Alleen toen we in het vliegtuig zaten bleek dat je toch

Dat ze dit toch beter regelen als je via internet wil inchecken, dit was de eerste en ik denk ook de laatste keer dat ik met Arke heb gevlogen.
Ik zou als oplossing zien dat we die 44 euro vergoed krijgen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arkefly in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arkefly een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arkefly

Heeft op 05 juli 2012 om 12:44 geantwoord

Wij hebben op 5 juli 2012 telefonisch contact opgenomen met de klant. ArkeFly, afdeling Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Daantje72