Klacht: Klacht over tablet Empire Electronix

op 19 januari 2014 over empire electronix in de categorie Electronica Merken

Tablet is vanaf het begin binnen een half uur leeg!
Na 2 maanden kon ik niet meer opladen. Tablet aangetekend retour gestuurd kosten 8,00 euro.
Vervangende tablet opgestuurd gekregen, zelfde probleem!
Weer aangetekend opgestuurd, toen een nieuwe tablet ontvangen.
Deze tablet is binnen 20 minuten leeg en gaat tussentijds gewoon uit!
Contact gehad met Empire om geld terug te vragen, zij sturen mij naar Speurders.
Speurders mag alleen terugbetalen met akkoord van Empire.
Empire gevraagd om akkoord, maar reageert al 9 dagen niet meer op mijn email.

Ik wil graag mijn aankoopbedrag terug en als het kan ook de kosten voor het aangetekend versturen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over empire electronix

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over empire electronix nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht chenny

3 jaren geleden - Eindelijk na heel veel mailtjes sturen het volledige bedrag retour ontvangen. Dank aan GroupDeal, welke altijd direct reageerde en afhankelijk zijn van de toestemming tot uitbetaling van Empire. Empire mag wel wat aan de service doen en zeker aan de vele problemen bij de tablets die via GroupDeal worden aangeboden.

Reactie van de melder van de klacht chenny

3 jaren geleden - Klacht.nl heel erg bedankt voor jullie inzet. Dit is de 2e maal dat ik via deze site toch mijn geld terug ontvang voor ondeugdelijke apparaten. Groetjes, Chenny

Alle klachten die gemeld zijn door chenny