Klacht: Klacht over reparatie

op 25 juli 2016 over Alternate in de categorie Software

Op 12 juli gebeld met klantenservice van Alternate en aangegeven dat ik een defecte computer heb die al maanden continu foutmeldingen geeft tijdens het werkem. Er zit een probleem in de computer, waarschijnlijk de controller of het moederbord. Ik heb gevraagd of ik de computer 18 juli op kon sturen om deze vervolgens 25 juli weer terug te hebben. Dit omdat deze computer absoluut noodzakelijk is voor mijn werk. Volgens de klantenservice medewerker was dit geen probleem. Echter is het nu toch misgegaan, de computer is nog niet terug en sterker nog, er is nog helemaal niets mee gedaan. Wij hebben zakelijk veel systemen gekocht bij Alternate en ik voel mij, na het gesprek vandaag met medewerker Christina, absoluut niet serieus genomen als klant. Ze kan gewoon simpelweg niets doen. Niet versnellen dat de PC nagekeken wordt (ze hoopt morgen) en mij niet vertellen wanneer deze terug is hier (ze kon niet beloven of dat deze week nog ging lukken). Van een groot bedrijf als Alternate, waar wij als bedrijf zoals ik eerder aangaf veel gekocht hebben, verwacht ik gewoon een betere service. Als ik dit geweten had, had ik de computer laten maken bij een bedrijf waar de klant wel centraal staat.

Als de computer vandaag (maandag 25-7) nagekeken wordt, morgen (dinsdag 26-7) getest wordt en woensdag (27-7) hier binnen komt. Dan kunnen de verloren werkdagen beperkt worden tot 3... Duurder dan de hele PC helaas.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AlexOKS