Klacht: Klacht over reis naar Mexico

op 08 juli 2012 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Hallo,
In februari een reis geboekt naar Mexico (rechtstreeks)
03 NVN 16357780 CUN 06
Van 20 Juni tot 1 Juli
Als je bij Neckermann een reis boekt vul je je gegevens in naam, voornaam enz.
Nu het volgende ongeveer 2 weken voordat wij op vakantie zouden gaan heb ik contact opgenomen met Neckermann of ze al wat gegevens hadden over onze vlucht,ik kreeg als antwoord dat ik daar een mailtje over had gekregen met de wijzigingen erin dat wij nu een tussenstop hadden in Atlanta.
Mailtje had ik helaas nooit ontvangen.
Nu moest er ook op stel en sprong een ESTA formulier ingevuld worden voor het aandoen van Atlanta daar moesten wij al onze gegevens invullen wat stond vermeld in je paspoort,later bleek dat de gegevens die wij ingevuld hadden bij het boeken van deze reis niet hetzelfde waren als in ons paspoort,consequenties 2 keer een nieuw ticket moeten laten maken a 127 euro nou vraag ik mij af of dat onze fout was.
Al dat gedoe alleen maar omdat wij nou een tussenstop hadden in Atlanta.
Inchecken van te voren ging ook niet waardoor wij niet naast elkaar konden zitten.
Neckermann had namelijk een hele groep aangemeld hoorden wij later van 37 personen een heleboel van deze mensen hadden hetzelfde als wij.
Ons werd verteld dat wij in Atlanta werden opgewacht door iemand die ons zou begeleiden,maar helaas niemand.
De terug reis zou alles geregeld worden door een medewerkster van Neckermann maar helaas er was niks geregeld.
We konden naast elkaar zitten als wij 29 dollar zouden betalen.
Er zou ook wat geregeld worden in Atlanta begeleiding maar ook daar helaas niemand.
Wij hadden zelfs maar een stoel, zelf maar geregeld dat we nog een stoel erbij kregen.
Door al dit gedoe en tussen landing op Atlanta ben je toch behoorlijk bekocht en door de vliegtijden lever je 2 dagen in van je vakantie.
Dit zijn allemaal dingen als je dat van te voren weet doe je het toch anders.

Als compensatie kregen wij wel 50 euro per persoon .

mvg,

peter van es

Dit laat ik geheel aan Neckermann over.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Neckermann Reizen

Heeft op 04 oktober 2012 om 12:58 geantwoord

Op klachten, geplaatst voor 1 juni 2012 kunnen wij helaas niet meer ingaan daar ons de diverse informatie ontbreekt en deze niet meer volledig is te achterhalen zonder een compleet overzicht te kunnen maken. Genoemde klachten zullen wij desondanks in de opgeloste fase zetten.
Op klachten, geplaatst op of na 1 juni 2012 zullen wij, na dit gemeld te hebben aan betreffende consument, via de gebruikelijke procedure reageren. De melding op deze site wordt ook dan in de opgeloste fase gezet.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door vanes58