Klacht: Klacht over mij Joyetech AIO

op 16 juli 2016 over Rookwinkel.nl in de categorie Tabaksbedrijf

Ik heb 3 weken geleden een Joyetech AIO gekocht bij de winkel in Breda van rookwinkel.nl. Mijn Joytech AIO functioneerde de eerste 2.5 weken goed. Na 2.5 weken smaakte mijn coil verbrand. Ik deze toen vervangen voor een nieuwe coil. Deze coil ging maar 2 uur mee. Ik heb toen nieuwe coils besteld op rookwinkel.nl met 5 nieuwe coiltjes voor 10 euro. Toen deze binnen waren heb ik een nieuwe coil erin gedaan en was het na 1 uur weer een verbrandde smaak. Toen heb ik gebeld naar rookwinkel en gevraagt of ik misschien wat verkeerd deed. Ik krijg wat uitleg erover nog. Daarna heb nog 3 nieuw coils geprobeerd maar zat elke keer een verbrand smaakje aan. Toen ben ik naar de winkel gegaan in breda en het uitgelegd. Want ik denk dat het ligt aan mij Joyetech maar daar zeide dat dat bijna niet kan en kon ik voor de helft van de prijs nieuwe coils krijgen met een andere Ohm en zou het volgens hun niet meer moeten zijn want aan het apparaat kon het niet liggen. Dus die heb ik maar gekocht, maar nu met die nieuwe coiltjes smaakt het nog steeds verbrand.

Ik ben tevreden als de verbrandde smaak weg is en dit is misschien op te lossen door een nieuwe Joyetech AIO, heb tenslote garantie zeide ze bij de aankoop. Ik hoop snel iets te horen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rookwinkel.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Rookwinkel.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rookwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rookwinkel.nl

Heeft op 28 maart 2017 om 11:46 geantwoord

Een verbrande smaak kan ontstaan wanneer de atomizer te snel of te lang opgewarmd is en wanneer deze niet goed is verzadigd, dus niet voldoende e-liquid op heeft opgenomen. Hierdoor kan de atomizer beschadigd raken.

Het is bij dit model e-sigaret belangrijk om wanneer u een nieuwe atomizer plaatst deze minstens 10 minuutjes te laten staan zodat de e-liquid goed in kan trekken. Wanneer u tijdens het dampen het gevoel heeft dat de damp wat droger wordt, laat de e-sigaret dan ook even staan zodat de atomizer de e-liquid weer even op kan nemen. Vul het tankje bovendien regelmatig bij.

Probeert u het eens met deze tips. We horen graag wat uw bevindingen zijn. Mocht dit niet helpen dan zouden we u willen vragen de e-sigaret retour te sturen zodat we deze voor u kunnen testen en hopelijk op deze manier het probleem op kunnen lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mikevdberg1