Klacht: Klacht over mij Joyetech AIO

op 16 juli 2016 over Rookwinkel.nl in de categorie Tabaksbedrijf

Ik heb 3 weken geleden een Joyetech AIO gekocht bij de winkel in Breda van rookwinkel.nl. Mijn Joytech AIO functioneerde de eerste 2.5 weken goed. Na 2.5 weken smaakte mijn coil verbrand. Ik deze toen vervangen voor een nieuwe coil. Deze coil ging maar 2 uur mee. Ik heb toen nieuwe coils besteld op rookwinkel.nl met 5 nieuwe coiltjes voor 10 euro. Toen deze binnen waren heb ik een nieuwe coil erin gedaan en was het na 1 uur weer een verbrandde smaak. Toen heb ik gebeld naar rookwinkel en gevraagt of ik misschien wat verkeerd deed. Ik krijg wat uitleg erover nog. Daarna heb nog 3 nieuw coils geprobeerd maar zat elke keer een verbrand smaakje aan. Toen ben ik naar de winkel gegaan in breda en het uitgelegd. Want ik denk dat het ligt aan mij Joyetech maar daar zeide dat dat bijna niet kan en kon ik voor de helft van de prijs nieuwe coils krijgen met een andere Ohm en zou het volgens hun niet meer moeten zijn want aan het apparaat kon het niet liggen. Dus die heb ik maar gekocht, maar nu met die nieuwe coiltjes smaakt het nog steeds verbrand.

Ik ben tevreden als de verbrandde smaak weg is en dit is misschien op te lossen door een nieuwe Joyetech AIO, heb tenslote garantie zeide ze bij de aankoop. Ik hoop snel iets te horen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rookwinkel.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Rookwinkel.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mikevdberg1