Klacht: Klacht over manager Etos Osdorpplein

op 12 juni 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Mijn man was donderdag 9 juni bij de Etos Osdorpplein om de pampers die hij een week terug had gekocht om te ruilen in een grotere maat, omdat hij de verkeerde maat had gekocht. De bon had hij niet meegekregen bij de kassa, ook niet nodig leek het voor hem. Als je iets wilt omruilen bij de Etos kan het gewoon zonder bon, als het hetzelfde soort artikel is. Dat heb ik altijd begrepen als beleid van Etos en ik heb vaker dingen omgeruild zonder bon. De medewerkers riepen de manager Barry erbij. Die zei dat het absoluut niet kon en dat het toch logisch is dat je zonder bon niet kunt ruilen, omdat hij het in de voordeel gekocht zou kunnen hebben. Wat voor mij als onzin klinkt, want of je het nou in de voordeel haalt of niet, je ruilt het om voor luiers van dezelfde prijs. Ik wil graag weten waarom het de ene keer wel kan en de andere keer niet, ze horen 1 beleid te hebben. En niet dat zijn eigen medewerkers vertellen dat je altijd kunt ruilen zonder bon en dat hij op een chagrijnige dag opeens verteld dat het niet kan. Kies 1 beleid, dat is ook fijn voor je vaste klanten. Ik ga nooit meer iets kopen bij deze Etos.

Ik wil graag excuses van de manager voor de manier waarop hij tegen mijn man sprak en ik wil de pampers kunnen omruilen voor een grotere maat. De pakken zijn dicht en gesealed.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NKiz