Klacht: Klacht over het programma CC Cleaner

op 30 september 2017 over Cleverbridge in de categorie Software

Allereerst wil ik vertellen dat ik nooit klachten heb gehad met CCleaner free version.. Op 24 mei 2017 heb ik besloten om over te stappen naar CCLeaner Professional en dat ging een paar maanden naar volle tevredenheid. Op 19 september kwam een trojaans in m’n pc binnen via een exe. updatebestand oftewel een keurige, zeer gebruikelijke updatemelding van CCleaner; ik zocht er verder ook helemaal niet achter. Na een 1/2 install las ik opeens zomaar dat ik alleen nog maar kon afbreken, negeren of opnieuw installen. Toen ook nog eens het CC-icoontje veranderen in een Windowsverkenner icoontje wist ik dat er iets goed mis zat want CCleaner was spoorloos op mijn CP! Ik ben toen gaan graven en jaaaaaa hoor, in de update zat een virus ongelooflijk!!! Hoe is het mogelijk jongens????? Ik ben gelijk gaan googelen en las het volgende: https://www.consumentenbond.nl/veilig-internetten/ccleaner-besmet-met-virus + https://tweakers.net/nieuws/129697/ccleaner-installer-bevatte-een-maand-lang-backdoor.html Ook heb ik daarna geprobeerd om de free trails te downen en dan mijn betaalde serial key op los te laten maar ook op de site van piriform kreeg ik allerlei vreemde meldingen van mijn degelijke ESET/NOD32 scanner die mij zelden in de steek heeft gelaten.Ik zal de virussen die opgeslagen zijn in quarantaine als bijlage bijvoegen

Beste mensen, ik vind dit op z’n zachts gezegd behoorlijk schandalig!! Ik ben een trouwe klant van jullie die al jarenlang gebruik maakt van CCleaner. Dit keer zou ik het wel fijn vinden als ik mijn jaarlijkse contributie krijg teruggestort. Het gaat om een bedrag van €25.95,- Dit bedrag eis ik per direct aangezien ik het programma direct heb verwijderd mede dankzij een trojaans paard dat ik eraan over heb gehouden. Heel jammer dat mijn vertrouwen in jullie is weg is.

Zouden jullie dit kunnen oppakken z.s.m.? Bij voorbaat dank.

Naam: Adil Bouzidi
e-mail = a.bouzidi@live.nl
aankoopdatum = 24-5-2017 betreft CCleaner Professional

Ik zou graag mijn membership van €25.95.- teruggestort willen hebben. Dank u wel alvast!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cleverbridge

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cleverbridge nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door El 9la9el dZab