Klacht: Klacht over een reservering die achteraf niet beschikbaar bleek

op 06 augustus 2017 over Airbnb in de categorie Hotels

Goedemorgen heer, mevrouw,

Hierbij dien ik een klacht ik omdat ik gisteren een niet beschikbare hotel heb geboekt.

Gisten 6-8-2017 heb ik onder reserveringscode HMPJ8A55AX hotel Luna voor de periode van 16-8 tot 28-8-2017 (uitceckdatum) geboekt. Alles leek goed te gaan en wij verheugden ons om erheen te gaan. Tot een paar uur later. Toen kreeg ik een bericht van de verhuurder, de heer Erinc. Hij gaf aan dat het hotel in de periode dat we geboekt niet beschikbaar is. Hij kon niet aangegeven hoe dit kon gebeuren en gaf aan dat hij met airbnb contact had opgenoemden om te annuleren.

Na dit bericht was ik best in schock en wist even niet wat te doen. Om 21.33 heb ik jullie een mail gestuurd wat ik moest doen. Hier had namelijk niet op gerekend. Alles was, naar mijn idee geregeld. In mijn mail heb ik gevraagd of er een soortgelijke hotel in de buurt beschikbaar was en of jullie mij daarmee konden helpen. Op mijn eerdere mails en reservering kreeg meteen een reactie.

Helaas heb ik tot nu op deze mail geen reactie van jullie ontvangen. Ik verzoek u zsm om mijn geld terug te storten. Voor mij is er geen andere keus en niet meer dan logisch dat ik mijn geld terug krijg.

Ik hoor graag van u als ik zelf moet annuleren, want mijn reis naar Datca gaat door en ik moet een andere verblijfplaats regelen en betalen.

Hopende dat u zsm mij kunt helpen om dit probleem zsm op te lossen.
Sevgi

Ik ben tevreden als ik een reactie van jullie krijg en hoor dat mijn geld teruggestort is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airbnb

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airbnb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ranmi