Klacht: Klacht over docent Ernst van Kogelenberg

op 11 juli 2016 over Hogeschool Rotterdam in de categorie Opleiding

Mijn naam is Ramon Ramsodit en heb 2 zonen die studeren aan de Hoge school van Rotterdam. Mijn zonen en hun vrienden hebben heel veel klachten over docent Ernst van Kogelenberg. Hij reageert heel laks op emails en reageert na maanden op scripties waardoor studenten achterstand oplopen.

Graag verzoek ik u om actie te ondernemen zodat docent Ernst van Kogelenberg zijn gedrag veranderd of wordt vervangen door een ander docent.

Als zijn gedrag veranderd is.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Rotterdam over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Rotterdam in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Rotterdam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Rotterdam

Heeft op 14 juli 2016 om 15:15 geantwoord

Wanneer studenten dergelijke ervaringen hebben bij onze hogeschool is het de bedoeling dat deze kenbaar worden gemaakt aan de onderwijsmanager van de opleiding die ze volgen. De contactgegevens van de onderwijsmanagers zijn te vinden op HINT. Zij helpen de studenten verder bij het oplossen van een klacht. Mocht dit niet tot de gewenste oplossing leiden dan hebben ze de mogelijkheid om een officiële klacht in te dienen via: http://hint.hro.nl/nl/HR/Over-de-HR/Rechten-en-plichten/Klachten---wat-te-doen/Klachten-Student/. Klachten die ingediend worden door ouders van studenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen, u kunt uw kinderen aanraden bovengenoemde stappen te volgen.

Heeft op 14 juli 2016 om 16:08 geantwoord

Ouders mogen ook een klacht indienen voor en namens hun kinderen

Bericht van Hogeschool Rotterdam

10 maanden geleden - Beste heer Ramsodit, natuurlijk mogen ouders dit in het algemeen doen namens hun kinderen echter wij leiden jongvolwassenen op waarbij we ervan uit gaan dat zij zelf in staat zijn om hun klachten in te dienen. Uiteraard kunt u ook, met een machtiging van uw kinderen, namens hen de klacht indienen. ^KP

Alle klachten die gemeld zijn door Ramon Ramsodit