Klacht: klacht over de bedrijfsleidster

op 11 januari 2014 over A&C Loodgieters & Onderhoudservice in de categorie Loodgieters

ik wil graag een klacht doen over de bedrijfsleidster van action ter apel.ik doe het via deze weg omdat ik met haar er niet over kan praten want krijg dan toch te horen dat het mijn probleem is.ik heb al meerdere keren met haar een conflict gehad en ik krijg dan te horen dat ik aan het kortste eindje trek of ik zeik of zelfs toen ik ziek was een dreigement dat als zij had gewild, ik moest komen anders kwamen er andere maatregelen terwijl ik toch echt goed ziek was en bijna in het ziekenhuis terecht was gekomen.
Ik werk er al 9 jaar en zelfs na een miskraam of een verkeerd uitslag van mijn uitstrijkje met behandelingen stond ik er de volgende dag gelijk weer. ik meld me niet zomaar ziek en zal het ook niet zo doen.
IK kan zo ook wel meer dingen opnoemen als ik maar weet dat ik er wat mee bereik.
Ik heb geen problemen als ik met de assistent werk en ga dan ook met plezier na het werk maar zodra ik met de bedrijfsleidster werk ga ik met tegen zin heen.
IK heb meerdere collega s gehad die het zelfde hadden met haar.1 daarvan is naar assen gegaan en die gaat weer met plezier heen en de ander heeft ontslag en ook nog twee anderen waar ik nu nog mee werk zien het niet zitten met haar.Dit is geen samen span tegen haar maar ik kan het niet langer aan zo dus ik probeer het via deze weg.
IK wil mijn baan niet verliezen want daar vind ik het werk veelste leuk voor maar wil wel graag met plezier weer heen net als afgelopen jaren.

dat mijn klacht serieus word genomen en we allemaal met plezier weer aan het werk gaan

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over A&C Loodgieters & Onderhoudservice

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over A&C Loodgieters & Onderhoudservice nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stephanie0