Klacht: Klacht over bezorging PostNL

op 18 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds de overname van TNT is de postbezorging alleen maar slechter geworden. Dit jaar zitten er zelfs kerstkaarten in de brievenbus waarvan de envelop opengescheurd is, in andere gevallen flink beschadigd en zelfs een envelop zonder kaart, vermoedelijk dus verdwenen tijdens het sorteerproces.
Ook wordt er regelmatig post van ons bij de buren bezorgd en andersom, ook als de adressen er gewoon duidelijk en goed op staan.
Heel erg onprofessioneel, en dat terwijl de prijzen van de postzegels en voor het versturen van pakketten vrijwel elk jaar verhoogd worden. Schande.

Meer kwaliteit voor de steeds hogere prijs die we betalen voor de service.
Als iemand 40 cent(decemberzegel, niet eens normaal tarief!) uitgeeft om een brief naar mij te versturen, willen zowel zij als ik dat deze op een fatsoenlijke manier aankomt en mijn post niet zo goed als open in de brievenbus ligt.

Bericht van

6 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Corax