Klacht: Klacht over accomendatie

op 13 januari 2014 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

hierbij wil ik een klacht indienen over het hotel dat wij via arke hebben geboekt. Onze reis is begonnen op 18 december 2013 tot 2 januari 2014. Mijn hotelkamer was heel slecht, de kast onder de tv viel uitmekaar verf uit de douche viel af op mij en mn kind. Het zag er niet hetzelfde uit als in de brochure. Verder werden er in mijn kamer spullen gestolen o.a. een jurk slippers en speelgoed van mn kind, waardoor ik de politie heb gebeld en een politierapport is opgemaakt. Het hotel genaamd RIU heeft geen compensatie aangeboden, ik werd zelfs niet geloofd. Ik heb geklaagd bij jullie collega Berbel Dekker zij heeft een reclamatieformulier ingevuld. Verder heb ik tijdens de heenreis mijn vlucht gemist omdat ik mijn had vergist in de tijden,dat is mijn fout maar probeerde het op te lossen met een collega van jullie op schiphol maar die was zo brutaal dat zij ons niet eens de tijd wilde geven om te kijken of er een andere vlucht voor ons mogelijk was om mee te gaan en extra te betalen. IK heb mijn vlucht via KLM kunnen boeken want die waren heel erg behulpvol en ik kon alsnog de dag van vertrek mee gaan.Alleen ik moest wel een retourtje boeken want anders zou ik een bedrag van 2500 per persoon moeten betalen. Wij konden dus ook niet mee terug met arke maar heb wel voor de vlucht moeten betalen.Verder in het hotel was mij verzekert via arke dat er stoelen op strand van het hotel waren, toen wij op plaats van bestemming waren aangekomen bleek dit niet het geval en wij moesten elke dag een bedrag van 5 dollar betalen en omdat we met zn drieen zijn is dat 15 dollar per dag. en dat 2 weken lang. Heel slecht geregeld was dit helemaal. Ben echt ontevreden!!!!!!

graag compensatie terug van het hotel en vlucht. Want mensen kun je niet zo behandelen dat je ze niet gelooft als er spullen worden gestolen. En dat het hotel RIU waar ik zoveel voor heb betaald mij niet eens een compensatie aanbied of arke.

Alle klachten die gemeld zijn door ouafaa19