Klacht: Klacht opzegging CanalDigitaal

op 09 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

In dec. 2011 al onze abonnementen opgezegd bij CanalDigitaal. Tel. werd bevestigd dat per 29-02-2012 al onze abonnementen werden stopgezet. Daarna nog een opzegformulier ontvangen en dit netjes ingevuld en teruggestuurd. Voor 29-02-2012 reeds overgestapt naar andere provider met telefoon, internet en TV. Alles leek in 1e instantie prima verlopen, tot er na een paar maanden opeens weer geld werd afgehouden door CanalDigitaal. Dit hebben wij gestorneerd, er heel vaak over gebeld maar de aanmaningen blijven komen. Wij komen niet meer van ze af. Ook al een aangetekende brief verstuurd met daarin het hele verhaal. Wij ontvangen geen telefoontje, geen schriftelijke reactie o.i.d. Alleen maar aanmaningen en nu wordt gedreigd met incasso. Wij weten niet hoe we nog van CanalDigitaal af kunnen komen.

Dat de openstaande factuurbedragen worden kwijtgescholden (wij zijn dit immers niet verschuldigd) en alle abonnementen worden afgesloten (opnieuw). Graag een schriftelijke bevestiging dat wij niets verschuldigd zijn en geen klant meer zijn bij CanalDigitaal.

Bericht van Canaldigitaal

5 jaren geleden - Beste, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen spoedig contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Webcare Team CanalDigitaal.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 13 juli 2012 om 17:03 geantwoord

Beste,

Wij hebben uw klacht afgehandeld.
Wij zijn blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen.

Taoufik

Webcare Team CanalDigitaal

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Poem

5 jaren geleden - Wij werden vrijdag 13 juli jl. Gebeld door Canaldigitaal. De openstaande facturen waren kwijtgescholden en alles was met terugwerkende kracht opgezegd. Dit leek heel netjes, echter, als wij nu inloggen op mijncanaldigitaal, staan daar nog steeds de openstaande facturen en staat er zels bij dat het uit handen is gegeven aan incassobureau Lindorff. Klacht voor ons dus nog niet opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Poem