Klacht: klacht op botte wijze afwijzen

op 19 mei 2016 over Kobo Books in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de contactstekker in een e-reader is na normaal en weinig gebruik ( alleen zomers) stuk gegaan. Echter de garantietermijn is 7 april 2016 verlopen. Ik weet dat ik eerder had kunnen reageren, echter een verzoek tot reparatie in de garantie termijn wordt bot afgewezen onder verwijzing naar de verlopen termijn.

Gewenste Oplossing:

Bij een reparatie of een gedeeltelijke vergoeding van de aankoop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kobo Books

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kobo Books nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door v Vuuren