Klacht: Klacht online spelen

op 25 juli 2017 over Nederlandse Loterij in de categorie Loterijen

Al enige tijd heb ik een spelersaccount bij nederlandsloterij.nl. Via deze website is het mogelijk aan verschillende spellen deel te nemen zoals Eurojackpot, Staatsloterij en Lotto. Indien je een prijs gewonnen hebt, wordt deze aan je wallet in je spelersaccount toegevoegd, evenals speltegoeden voor gratis deelnames.

Tot mijn verbazing zag ik dat bij mijn vorige online deelname aan de lotto het bedrag niet van mijn gratis deelnametegoed was afgehaald, maar van het gewone saldo in mijn wallet. Bij navraag bij de klantenservice van de Lotto werd mij meegedeeld dat bij deelnames via internet inderdaad eerst het saldo in geld wordt gebruikt en zodra dat op is pas het gratis deelname tegoed.

Ik vind dit een hele vervelende en niet correcte manier van handelen. Wat het nog vervelender maakt is dat het ook nog niet eens mogelijk is om mijn saldo uit te laten betalen, omdat het tegoed minder dan €5 is.

Spelen via internet zou vrijheid en gemak met zich mee moeten brengen, niet irritatie en onbegrip. Vandaar deze klacht over de nederlandse loterij en de lotto.

Saldo uit betalen en deze manier van handelen veranderen

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nederlandse Loterij over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Willy17