Klacht: Klacht nog steeds niet opgelost

op 16 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

Er zijn verkeerde matrassen geleverd. Na vele malen contact te hebben gezocht, is er uiteindelijk na het plaatsen van een klacht op deze site telefonisch contact met mij opgenomen. De te dunne en te zachte matrassen zouden omgeruild worden. Ze waren alleen nog in bestelling en zouden eind mei(!) arriveren. Een maand later nog niets vernomen. Ik heb gemaild en kreeg de reactie dat het nagekeken zou worden, antwoord zou eind van de week volgen. Dit was onderhand ook alweer vier weken geleden. Al die tijd slaap ik slecht op een matras dat eerder een hangmat lijkt.
De eerder geplaatste klacht is dus zeker nog niet opgelost!

Omwisselen van de matrassen voor goede matrassen. En daarmee bedoel ik de stevige matras tot 135 kg. Ook de topper is niet gelijk aan de topper die wij in de winkel hebben besteld. Deze zou met natuurlatex gevuld moeten zijn, en een hoes met blokkenpatroon moeten hebben.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Slechtgeslapen

5 jaren geleden - Er is helemaal niets opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Slechtgeslapen