Klacht: Klacht.nl

op 23 september 2016 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht.nl is een handig ‘klantvriendelijk’ registratiesysteem maar de klacht die ik heb, daarvan kan ik bij voorbaat al vaststellen wat ermee gaat gebeuren. Ik heb nl. een klacht over geluidshinder van laagvliegende vliegtuigen over de gehele dag verspreid boven Hilversum west. Alle klachten over geluidshinder worden door virtuele Robin op twitter gezet en vervolgens wordt er niets mee gedaan. Dat is mijn klacht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer er werkelijk iets met de klachten gedaan wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerda Kok