Klacht: klacht modiast drank

op 11 januari 2014 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hoogvliet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hoogvliet nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

Hoogvliet

Heeft op 28 februari 2014 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Onze afdeling klantenservice heeft donderdag 27 februari gebeld met de klant en haar natuurlijk vergoed. Ze was erg blij met onze oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoogvliet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door stoop