Klacht: Klacht: Medewerker (man) wilde de trui niet omruilen.

op 18 januari 2014 over The Sting in de categorie Kledingwinkels

Vrijdag 17 januari heb ik een basic coltrui gekocht bij lady sting rotterdam. Deze heb ik overigens niet gepast omdat ik van deze trui een stuk of vier in de kast heb. Dus ging ervan uit dat deze hetzelfde zou zitten. De trui heb ik thuis aangedaan en ben de deur uit gegaan. Ik begon me te irriteren aan de trui omdat deze losser en tevens langer viel dan ik gewent ben. Dus ik had gekeken bij het label beneden in de trui en dacht daar dus een m gezien hebben. Dus ik denk nou die ga ik omruilen. Kom ik zaterdag 18 januari bij de winkel met de mededeling dat ik graag een xs wilde omdat dit een m is terwijl er wel xs op het label staat. De dame achter de kassa roept de bevoegde erbij en ze kijken samen in het label erboven. Daar staat xs. Ik zeg daarop dat deze te groot en anders valt dan de andere die ik heb. Daarna wordt mij gemeld dat deze trui gedragen is en hij hem dus niet terug neemt omdat hij er niks mee kan. En ik wel? Ik heb mn spullen gepakt en ben boos vertrokken. Ik vind het gewoon geen service! Zeker aangezien ik best veel spullen koop bij lady sting. Het enige wat ik wil een een trui die goed past! Deze klopt duidelijk niet met de maat die erin staat.

Ik wil dezelfde trui, welke ook de maat is die erop staat

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar The Sting over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door The Sting in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat The Sting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

The Sting

Heeft op 21 januari 2014 om 10:26 geantwoord

Op 21 januari heeft de Customer Service telefonisch contact gehad met de klant. Als oplossing hebben wij aangeboden dat de klant de trui om mag ruilen voor de juiste maat.

Alle klachten die gemeld zijn door Glen82