Klacht: Klacht maanden in behandeling en niet series genomen

op 22 augustus 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Eind mei een fotoboek besteld. Online zag het er top uit, digitale versie liet afwijking zien dus gebeld ook om te melden dat wij op vakantie gingen dus bij problemen dat we pas na 1/7 konden reageren. Bij thuiskomst waren de foto’s zeer grijs en donker. Direct klacht gestuurd. Zou aan foto’s liggen (terwijl wij al jaren met dezelfde foto’s boeken maken bij de hema en de proefdruk ook kleurig was. Moest mail met aantal foto’s sturen. Geen reactie. Weer navraag gedaan en foto’s waren niet bijgevoegd. Vreemd want dezelfde mail doorgestuurd en de foto’s zaten er nu wel bij. Foto’s waren erg verschillend volgens hen. We konden het boek terugsturen en dan alles meer kleur geven bij het maken van het online boek. Ik gereageerd want online ziet het er top uit dus hoe kunnen we dan weten wat het resultaat wordt en ik vind het geen service. Dit is duidelijk niet goed afgedrukt ondanks dat we speciaal duur papier en platliggend hadden genomen dus dure order. Reactie dat het zo moet maar dat terugsturen alleen na 14 dagen na ontvangst van het boek kan. Hoe idioot want deze klacht loopt al 2 maanden en het ligt beslist niet aan ons. Wij hebben onze vakantie gemeld en dit loopt al maanden.

Graag dat wij het boek terugsturen en dat ze het gewoon opnieuw afdrukken zoals het online ook weergegeven wordt. De 14 dagen zijn hun schuld en het boek bewerken is onzin want ik ga er vanuit dat de foto's zoals op de pc online weergegeven worden ook zo afgedrukt worden zoals dit bij andere leveranciers ook zo is. Bij de HEMA nooit geen probleem geweest en waren vanwege problemen met de software naar albelli overgestapt maar erg spijt van op deze manier.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 04 november 2016 om 13:02 geantwoord